Сергек жүруге септігін тигізетін тағам

Соңғы жылдардағы зерттеулерде балық майының адам денсаулығына болымды әсерімен балыққа деген сұранысты арттыруда. Омега 3 қанықпаған май қышқылдары тобынан негізгі май қышқылы. Май қышқылдары ағзаға қажетті мөлшерде алынбаған жағдайда біршама ауруларға себеп болуы мүмкін. Балықтар омега 3 майлары тұрғысынан өте қанық келеді. Сондай-ақ омега 3 асқабақ дәнінде және жаңғақтарда да болады.

Омега 6 да қатты қанықпаған май қышқылдары тобынан. Омега 9 болса иммунитетті қуаттандырып катерлі ісіктерден қорғайды. Ең көп орман жаңғағы, зәйтун, авакадо, миндаль, жер жаңғақ, кунжут, жаңғақта болады. 

Балық – қабылдау, үйрену кемістігі бар, гиперактивті балаларға дәрі секілді пайда береді. Балалар мен жас жеткіншектер де күніне 800 мг омега 3 май қышқылдарын тұтынулары қажет. 

Дүние жүзілік Денсаулық сақтау ұйымы жүкті әйелдердің алғашқы үш айда 50 мг омега 3 май қышқылын тұтынулары, ал кейінгі айларда 160 мг артық май қышқылын тұтынулары керектігін кеңес беруде. Аптада 3 рет балық етін тұтынатын ауруларда кенеттен келетін жүрек талмалары қауіпі 50 пайызға азаяды. Иммунитетті күшейтетін омега 3-тің алдын алатын аурулар түрін былай тізбектеуге болады: Жүрек талмасы, тамыр қатаюы, депрессия, мигрень, ревматизм, қант диабеті, холлестерин, қан қысымы, аллергия, жүйке аурулары, көз аурулары, простатит, астма, қатерлі ісіктер т.б. 

date18.04.2018readCount811printБасып шығару